Støtteforeningen for Fynslund Boldklub, Foreningen Fynslund Hallen og Fynslund Boldklub indkalder til 3 x generalforsamlinger
Torsdag den 22. februar 2018 kl. 19.00 i Fynslund Hallen
STØTTEFORENINGEN FOR FB:
Dagsorden ifølge vedtægter.
FYNSLUND HALLEN:
Dagsorden:
- Valg af dirigent og skriftfører
- Aflæggelse af bestyrelsens beretning
- Aflæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
- Fremlæggelse af budget til godkendelse
- Vedtægtsændring: § 6 foreslås ændret til: ”Generalforsamlingen indkaldes og offentliggøres senest den 1. april, med mindst 3 ugers varsel.”
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af medlemmer til bestyrelsen
- Valg af suppleanter
- Valg af revisor
- Eventuelt
Forslag der af medlemmer ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være indgivet til bestyrelsen senest 2 uger før generalforsamlingen. — Pause —
FYNSLUND BOLDKLUB:
Dagsorden:
- Valg af dirigent og protokolfører
- Formandens beretning/er
- Forelæggelse af det reviderede regnskab
- Indkomne forslag
- Valg af bestyrelse og udvalg: a. Valg af bestyrelsen i henhold til § 7-1 b. Valg af udvalg i henhold til § 7-2 c. Valg af suppleanter i henhold til § 7
- Valg af revisorer
- Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet, skal være formanden for FB i hænde senest 4 x 24 timer før generalforsamlingen.
(Se mere på opslag i Fynslund Hallen og på foreningernes hjemmesider)
På foreningernes vegne, Fynslund Boldklub
Vel mødt!