Onsdag den 2.september kl. 14:00
Spiller , evergreens, klassisk, dansk, engelsk, og højskolesangboen. Sange de fleste kan synge med på.
Pris kr. 100,- inl kaffe og kage.
Alle 60+ og førtidspensonister kan deltage
Ingen tilmeldig, betaler ved indgang.
Obs!! Vi har ikke mobil Pay.
Spørgsmål: kontakt Jonna på mobil: 23861821
mvh Brugerrådet