Spring til indhold

FB: Spil’op og spis med, onsdag den 15. november.

Så er der traditionen tro leg, spil, spas, dejlig mad og musik i Fynslundhallen.

Der er leg og boldspil i hallen for børn og barnlige sjæle fra kl. 15.30.  Gymnastik- og fitnessudvalget sætter løjerne i gang. Det er GRATIS og tilmelding er ikke nødvendig.

Der serveres dejlig mad og let musik med Mar’k’ant v/Jens Nørhede i cafeteriet fra kl. 17.30. Maden skal bestilles og betales senest torsdag den 9. november i cafeteriet. 

  • Pris for voksne: 80 kr.
  • Pris for børn under 12 år: 45 kr.
Del på Facebook

HURRA, SÅ ER VI PÅ BANEN IGEN – vi har

Boldklubben glæder sig til at se både nuværende og tidligere

Disse skulle ifølge vedtægterne have været afviklet den sidste torsdag

FREDAGS NYHEDS MAIL

Udkommer fredag,
ved nye indlæg

Vi spammer ikke!

Skip to content